2013年9月26日

✿ [元朗美食] * 嘩鬼拉面。外送好選擇。大件夾抵食



2013年9月8日

難得水太太老媽子、老爸子,和杰少一同來水太太家,一次過解決了衣櫃電腦以至門鎖的問題~~

水太太實在好愛你們~~*

被愛的感覺真好哦~~*


這天最棘手的是電腦問題,杰少弄了幾小時也弄不好,水太太唯有叫外賣,大家一同在家吃~~ 一家人吃甚麼都沒有所謂啦~~

我們點了嘩鬼拉面的外賣餐。嘩鬼啦面是以前水太太和水爺中學時代間中會到的午飯熱點呢﹗但自從嘩鬼拉面由教育路遷往大陂頭徑以後,我們都很少來,而且那裡經常有人排隊等位的。由於外賣最低消費$200,水太太和水爺是第一次點這裡的外賣。

 


今次點了歡樂家庭5-6人餐,約一小時就送到來。

自選刺身:三文魚、甘蝦
好新鮮,三文魚夠肥美,甘蝦又超鮮甜,勁多蝦籽,LIKE﹗



自選壽司六件:三文魚、甜蝦、黃金魷魚
三款的刺身都算大件,又新鮮,很肥美,yummy!



自選沙律:芒果蟹籽沙律
好清新呢﹗芒果肉都算甜,蟹籽都很多,好味道~~



自選卷物:三文魚蟹籽卷
比想像中大,三文魚和蟹籽總是最合配的﹗



自選炸物料理或一品料理(兩客)
大蝦天婦羅,炸得美食,蝦都非常新鮮,不錯﹗



燒汁豬頸肉感覺有點像急凍的豬頸肉串燒,味道一般。



自選廚師推薦或冷面(兩客)

海鮮炒烏冬:比較多油,但材料豐富,魷魚等大大件的,味道一般。



蟹籽三文魚炒飯:炒得夠乾身,材料都很豐富,味道剛剛好,不算太咸。



另有4個餐飲或罐裝汽水。



總括來說,壽司刺身等冷盤比較出色,而熱盤雖然味道一般,沒甚特別,但勝在材料豐富,感覺很抵﹗

這5-6人餐其實只須約$400左右,可算是超值到不得了

嘩鬼拉面
地址:元朗大陂頭徑14-24號福星樓地下G舖
website: http://www.ramen.hk

 

33 則留言:

  1. 呢間野。細個時最鐘意食佢d 配菜隻。加勁多甜咖哩汁

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都有食過呀?呢間野都算o係元朗好耐喇~~ 佢d咖哩甜甜地好好味~~

      刪除
  2. 睇完你呢個, 而家流晒口水, 今晚決定食壽司!^^
    個沙律好足料!而家出街食日式沙律得個幾絲蟹柳ga ja!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 五個人食$400日本野真係好抵,都好飽呀~~

      刪除
  4. 啲壽司真係好正,睇到我流晒口水

    回覆刪除
  5. 元朗真係好多美食喎!

    回覆刪除
  6. 個名好趣智~ 嘩鬼:P

    回覆刪除
  7. 三文魚、甜蝦看起來好美味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好得呀,好肥美,送到過黎都咁新鮮~~

      刪除
  8. 我中學時都好仲意去嘩鬼度食嘢

    回覆刪除
    回覆
    1. haha, 咁你o個陣係咪都係教育路o個間嘩鬼呀?
      以前我記得學生餐好抵架,$26有個單拼飯加餐飲,好好味﹗

      刪除
  9. hi, 我無意中找到你的blog, 我都係YL 人,見你介紹果d店鋪都係我成日經過的。我得閒會過黎看看有什麼美味推介架啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好﹗多謝你喜歡我介紹元朗既美食呢~~ 好開心* 得閒黎探下我喇~~

      刪除
  10. 元朗而家多左好多有水準食店,真好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~ 真係唔錯﹗經常有好野食~~

      刪除
  11. 我好怕叫外賣, 因為怕佢送到黎已經冧晒(凍晒)唔好食了!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間外賣都ok, 佢用電單車送既,冷熱又分開放,不過當然係堂食最好味啦~~

      刪除
  12. 400百幾蚊有咁多野食, 又有人送上門, 食得好嘆啦。

    回覆刪除
  13. 佢未搬時我都好鐘意食架,不過佢搬左唔就腳就少去了,估唔到依家仲keep 住大件夾抵食,拍得住田中喔 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實水太太咁耐都未去過田中呢... 嘩鬼唔似田中要45分鐘交台,又算抵食,都唔錯﹗

      刪除
  14. 咦~我未食過呢間喎~~好似幾抵bor!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好抵食架~~ 平時都好多人等位,好OK~~

      刪除
  15. 吖~你係咁介紹美食~搞到我好肚餓TIM

    回覆刪除

水太太新開了facebook專頁,請like哦﹗
http://www.facebook.com/mrswater.blog

在此認識大家真好,歡迎留言哦~~ 你們的每一個回應和留言都是對水太太生活故事的回饋﹗

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...